lördag 7 februari 2009

Sprit och Fotboll - En underbar kombination!!

Är helt jävla dyngförkyld. Med hosta och en kropp som skakar...
Nja kanske lite överdrivet. Men dålig - det är jag.

Tänkte inrikta mig på att försöka "knäcka" förkylningen med klassisk gammal Whiskey.
Funkar aldrig meeeeen man blir lite småfull. Kan va gött.

Ska titta på Chelsea- Hull klockan 4. Kan bli en bra tillställning. Lie senare ikväll lirar Milan mot Reggina. Kul att se att Beckham fortfarande kan. Trots att han oftast helt felaktigt hånas. Tycker att han är jävligt bra. 20.30 startar den matchen.

Vill man istället se Real Madrid mot Racing Santander så är tiden 20.00 och kanalen TV4 Sport. Hmmm... Svårt val

Blir mycket fotboll och lite god whiskey... Trevlig lördagskväll :)

4 kommentarer:

  1. Kul med en sportblogg. Real och Milan är två lag med uppåtgående form. Jag föredrar Real före Milan, så det blir fyrasport för min del. Vad tror du om Milans chanser i ligan?

    SvaraRadera
  2. Innan dagens match (1-1) så skulle jag säga goda... nu vet jag inte. De kändes otända idag. Pato var bra annars ingen jätteprestation. Ser hellre att Milan tar guld än Inter...

    SvaraRadera
  3. Ja, det trodde jag inte på förhand. Just nu har väl inget lag i Serie A toppform direkt. Nja, jag tror nog på Juve, även fast Inter är favoriter. Pato har varit i bra form på sistonde.
    Men vad är det som har hänt med Sevilla? Från att vara ett så spelskickligt och anfallsglatt lag till ett dystert och tråkigt "lag" som bara förlorar och inte kan göra mål. Det var ju en mardröm att komma till Sanchez Pizjuan tidigare.

    SvaraRadera
  4. Ja sevilla tappar. Tror att det är problem inom truppen. Kanoute är ett problem var han än spelar. Han är bra men inte för laget...

    SvaraRadera